Klantenservice

Welkom op Mama Maria’s webshop!

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het aanschaffen van een MamaMaria badpak of bikini, en het antwoord daarop. Mocht u andere vragen over een bepaald design hebben, laat het ons dat gerust weten! Per e-mail zijn we 24/7 bereikbaar.

Algemene informatie over Mama Maria Swimwear:

Mama Maria verkoopt alleen eerlijke, handgemaakte producten. Vervaardigd van de best verkrijgbare stoffen en fournituren en met eigen gemaakte (maatwerk) patronen. Een Mama Maria badpak is een exclusief stuk: van alle ontwerpen worden er soms slechts 3 stuks, soms 100 stuks gemaakt. De prijzen van een Mama Maria badpak zijn hierdoor hoger dan van een badpak dat met duizenden stuks tegelijk geproduceerd is in lage lonen landen.

Ik heb verschillende maten nodig voor onder-en bovenstuk van een bikini. Mag ik maten combineren?

Ja dat mag. We overleggen altijd eerst even wat de juiste maten moeten zijn. Bij een bestelling kan je dat ook alvast invullen in het betreffende vakje “vraag voor atelier”.

Ik wil graag passen in een winkel, waar kan dat?

Op het atelier/showroom in Amsterdam (Noord) kan heel fijn gepast worden! Maak wel van te voren een afspraak, zodat er iemand aanwezig is om te helpen. Mag ook in het weekend of ‘s avonds.
Voorheen heeft MamaMaria o.a. bij gerenomeerde lingeriezaken, boutiques en de Bijenkorf gehangen. Helaas zijn er sinds 2016 geen “stenen” winkels meer die MamaMaria inkopen.
(Gelukkig is de webshop van MamaMaria een groot succes. Veel vrouwen vinden het juist erg prettig om thuis te passen! zie het prikbord op deze website voor de enthousiaste reacties!)

Jammer maar…het past/staat toch niet mooi, ik heb toch liever een ander ontwerp. Mag ik ruilen?

Ja dat mag. Na overleg sturen we zonder extra kosten een andere maat/ model toe. U stuurt het product wat geruild moet worden weer terug, op het adres dat op de sticker op de verpakking staat, of naar het atelier. U mag het ook op het atelier terugbrengen en iets anders komen uitzoeken.

Als een artikel voor u speciaal is aangepast kan het helaas niet meer geruild worden. Mocht het toch onverhoopt niet naar wens zijn, mag het wel nog een keer aangeboden worden om een verbetering aan te brengen. Van te voren in overleg uiteraard!

Kan ik een afspraak maken om langs te komen op de studio?

Ja zeker, graag even bellen of mailen voor een afspraak. Mag ook in het weekend. We hebben flexibele openingstijden. We nemen uitgebreid de tijd voor u om te passen en te kijken naar eventuele problemen en wensen. We hebben op het atelier nog meer keuze op dan op de webshop!

Kan je een aanpassing doen aan mijn webshop-bestelling?

Ja dat mag, mits u zelf een duidelijke omschrijving kunt geven van de afwijkende maat. Dit kan zijn bijvoorbeeld een extra grote cup, smalle bh omvang of een extra kleine heupwijdte (dunne benen). Met dit bijltje hebben wij vaker gehakt! We hebben altijd vooraf contact hierover. Al vele vrouwen hebben dankbaar van deze service gebruik gemaakt.
U kunt bij uw bestelling ook in het tekstvak schrijven wat u graag wilt laten aanpassen.

Mag ik ook retourneren en mijn geld terug vragen?

Ja dat mag. Niet goed, geld terug. Mits binnen 10 dagen hierover contact is geweest per email of telefoon en we geven het aankoopbedrag terug, letwel, ex. de verzendkosten. Artikelen mogen niet gedragen zijn, onbeschadigd en met alle labels en hygiene kruisje er nog aan vast.

Wat zijn de betaalmethoden?

Mama Maria accepteert iDEAL betalingen voor Nederland, buiten Nederland kunt u veilig en eenvoudig met Paypal/Visa/ creditcard betalen.
Een maatwerkbestelling wordt vooraf gefactureerd en kan u via uw eigen internetbankieren betalen.
Op het atelier kunt u contant betalen, of met uw internetbankieren app.